.comment-link {margin-left:.6em;}

DORST.

13 februari 2006

Dagdagelijks

Maandag. Jarenlang liep ik al dan niet bewust voorbij aan subtiele hints als "Manic Monday" en "De Blauwe Maandag Compagnie", om maar niet te hoeven de kromgerugde die Maandag heet in zijn ogen te kijken. Vandaag zag ik hem in al zijn glorie aan mijn oogleden hangen, mijn vingers doelloos over het toetsenbord duwen, 2 minuten lang op mijn bord in de microgolf zitten. Maandag deed me twijfelen aan grammaticale vraagstukken zoals bij "zowel voor A als voor B" - is A dan het minst voor de hand liggende, of B? Maandag weigerde de achterruit van mijn auto te ontdampen, Maandag was alomtegenwoordig. Op maandag is Maandag God.

2 Comments:

  • Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    door Blogger Stoffie, om 7:13 a.m.  

  • U was niet volledig correct mijn beste, want zelfs op dinsdag is Maandag God...

    door Blogger Stoffie, om 7:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home