.comment-link {margin-left:.6em;}

DORST.

17 februari 2006

Vrijdag Egotripperijdag Vol. IV

Gisteren poogde Donderdag met haar absurdistisch offensief Vrijdag van de troon te stoten, maar na ettelijke nachtelijke uurtjes aan de onderhandelingstafel is de almacht van Vrijdag een onvoldongen feit gebleken. Vrijdag blijft de ongekroonde edoch onbetwiste koning van het nonsensicaal geweld. Blijdschap alom!

1. Na dit laatste kwart van mijn kwarteeuw er geen voeten binnen gezet te hebben, was het vandaag zover: Close Encounters with the Dentist. En wat blijkt: het rotsmassief heeft er twee spelonkjes bij. En: het ontstaan van een viertal nieuwe bergen aan de flanken van het gebergte hebben tot geologische verschuivingen geleid. De nucleaire verbrijzeling is niet meer veraf. Ouch.

2. Mja, Britt is toch wel goed hoor. En verjaardagsgewijs ligt ze ook een stuk dichter bij ondergetekende, 3 dagen om precies te zijn.

3. Genot van de dag: vingertoppen over een versgemaakte puzzel laten glijden.

2 Comments:

  • Oh nee, nog zo iemand die het moet ondergaan.... Ik heb me maanden bang gemaakt over wat er vorige week met mijn kiezen en kaak zou gaan gebeuren maar gelukkig eet ik intussen weer normaal ;) Succes!

    door Blogger machiruda, om 12:26 a.m.  

  • Was die Britt vroeger niet kaal?

    door Blogger goeielobbes, om 3:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home