.comment-link {margin-left:.6em;}

DORST.

10 april 2006

Eat your heart out, Witse

Er zijn slechts drie woorden die de vibe in de Charlatan deze avond kunnen beschrijven: vet, vet, en nog eens vet. (ok, dat waren er eigenlijk zes) Dat was niet alleen te danken aan main act Larry Heard aka Mr. Fingers, maar ook aan Red D en de naar lief en leed geurende vocalen van Lady Linn. En ook wel gedeeltelijk aan de in turkoois gehulde jongedame wiens ranke schouders mij zowaar deden herinneren aan een provencaals bergbeekje. Zoals het licht over je gelaat gleed, zo ook in mijn gedachten mijn lippen.

Nog een paar uur slaap en de ochtendspits staat op mij te wachten. Snoodaard!

, , , ,

6 Comments:

  • Lady Linn of wa? Lucky bastard! de nachtegaal met de hemelse zwoele stem... die ene keer dat ik haar aan het werk zag, staat nog immer in mijn memorie gegrift... maar één woord: pure klasse!

    door Blogger goeielobbes, om 1:43 p.m.  

  • Red D vertegenwoordigt Belgie op 'deephousepage.com', en hij doet dat met brio ook. 'Transatlantic Deepness' heeft héél veel met 'deep' te maken en dat raakt ons natuurlijk recht in het hart. Pure emotie. Zeker checken.

    http://www.deephousepage.com/media/redd1.ram

    http://www.deephousepage.com/media/redd2.ram

    Oftewel mixke nummer 627 onder de hoofding 'mixes'.

    (Ik heb je trouwens al jaren geleden op 'die kerel' gewezen ;)

    door Anonymous Anoniem, om 4:44 a.m.  

  • Haha, had al iets in de mot toen StatCounter mij wees op een bezoeker uit Fukuoka. En zo vindt uw leerling zijn roots terug... ;) Ik mail u een dezer nog wel!

    door Anonymous Anoniem, om 1:37 p.m.  

  • Wel wel wel, kijk eens wat ons weeral bijeen brengt... U can't hide from your bud.

    Nogal wat lege gaten te vullen, dus hup met die mail.

    door Anonymous Anoniem, om 2:15 p.m.  

  • Red D is van Deinze...

    door Anonymous Anoniem, om 11:58 a.m.  

  • Heb ik ook vernomen. We delen een aantal vrienden, wat ik trouwens ook van Caramel kan zeggen...;)

    door Anonymous Anoniem, om 6:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home