.comment-link {margin-left:.6em;}

DORST.

04 oktober 2006

Annelies beckheid op een stokje

Zeventig procent van alle hits op deze (dit?) blog komt hier via deze google search. Het is al Annelies Beck wat de klok slaat. Dat het bezoekersaantal van deze webstek tot voor kort op zondag vooral ongekende hoogten kende, is niet verwonderlijk. Miss Beck presenteert De Zevende Dag. Nu met de verkiezingen in aantocht is dat de hele week door. Een bevallige jongedame, zoveel is zeker. Maar als half Vlaanderen haar plat begint te googelen, dan vergaat mijn DORST. (in alle mogelijke betekenissen). Het is niet meer mijn klein geheimpje, zoals dat ook bij deze schijf het geval was. Die elitaristische arrogantie die ik in mezelf waarneem doet mij denken aan dat werk van Ben (aka Benjamin Vautier) in het Centre Pompidou (foto). Wat een eerlijkheid! (van Ben, he, niet van mij)

, ,

3 Comments:

  • Dan zal ik over die dame ook eens iets moeten schrijven! Maar ik ben kennelijk zo wereldvreemd, dat ik tot nu nooit van haar had gehoord.
    Bij mij belandt de zoeker nu vooral met de term 'begrafenisliedjes'.

    door Anonymous Anoniem, om 9:47 p.m.  

  • tis hier precies een beetje stilgevallen... ??

    door Blogger goeielobbes, om 4:54 p.m.  

  • euhm, oops? :)

    door Anonymous Anoniem, om 6:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home