.comment-link {margin-left:.6em;}

DORST.

01 maart 2006

De Parelvissers

Een ware verademing in het Vlaamse tv-landschap, die Parelvissers. Ondertussen circuleren de theorieƫn al op dat andere media-landschap. Ik heb zo mijn eigen theorie, die ik uit liefde voor jullie allen niet hier zal prijsgeven, want ze is te plausibel en met een tastbaar bewijs gestaafd. Wie het echt wilt weten en zodoende wel eens een pak minder plezier kan beleven aan de serie, klikt gewoon hier. Voor het befaamde bewijs, klik hier.

Ik had het liever zelf niet geweten, maar misschien ben ik juist op gewiekste manier op het verkeerde spoor gezet. Ik hoop op dat laatste, eerlijk gezegd.

, , , , , ,

1 Comments:

  • De Parelvissers is goed begonnen, hoewel ik er niet 'kapot' van ben. Meest storend waren die cameo's en de namedropping rond Alain Coninx, Woestijnvis... de illusie van fictie, tijdloosheid... doorbroken. Maar aan de andere kant zitten de acteerprestaties goed en is het visueel interessant.

    Zonder die beruchte foto te zien was ik ook al aan een dergelijke theorie aan het denken. Maar het zijn de makers van "de Mol" dus kunnen ze ons doelbewust op het verkeerde spoor zetten, het zou niet de eerste keer zijn...

    door Blogger goeielobbes, om 10:16 a.m.  

Een reactie posten

<< Home