.comment-link {margin-left:.6em;}

DORST.

26 juli 2006

Bloemsuiker is ook al goed

Veel is er in dit post-Gentse Feesten-tijdperk niet veranderd: mijn keel voelt nog altijd even schor aan als tijdens, en bakken in de zon doen we ook nog allemaal. Waar blijft die zondvloed? Niet langer pijpestelen, en ook geen pijpenstelen, maar emmers graag. Ben ik de enige die de sneeuw onder zijn/haar schoenen wil horen knarsen?

Yin en Yang
Zwart en Wit
Juli en Augustus 2006

Maar het mag niet baten: de boodschap is roeien met de riemen die we hebben.
Die riemen beperken zich nu eenmaal al te vaak tot Google.
En ik kan u verzekeren dat de woorden "vicky" en "gent" niet de verhoopte resultaten opleveren! Met optie pagina's uit Belgiƫ, al evenmin. Iets later werd dat dan weer "vicky" -leandros "gent", met af en toe "gentse feesten" erbij. I admit, I am one of them.

Te veel tijd omhanden, te weinig informatie, te veel haar gezicht voor de ogen. Misschien is het net omdat ik te weinig informatie heb dat ik nog met haar gezicht voor de ogen zit, of misschien zit ik met haar gezicht voor de ogen omdat ik teveel tijd omhanden heb. Had ik nu maar teveel tijd omdat ik nog te weinig informatie heb. Dan zat ik misschien binnenkort met haar ogen voor mijn gezicht.

De vorige post bijvoorbeeld is een ander neveneffect. Niet eens een goed gedicht, maar zo gaat dat nu eenmaal met die schimverliefdheden: zolang het vlammetje maar aangehouden wordt.
Het is wachten op de sneeuwvlok...want wie weet, misschien zijn we wel zo verschillend als juli en augustus 2006.